אחסון אתרים לריסלר – מה זה אומר?

מי הם ריסלרים? אם נתייחס לחברות אחסון אתרים כקבלנים ולשטח האחסון כאל פרויקט, ריסלרים הם קבלני המשנה, העובדים Back To Back עם חברות אחסון האתרים ומול לקוחות הקצה. ריסלר יכול להיות חברת בניית אתרים, חברה המקדמת אתרים או לקוח שברשותו מספר אתרים הנזקקים לתפעול שוטף. מול לקוח הקצה, מתנהל הריסלר כספק שירות אחסון (מנהל הוסטינג), בעוד שעם ספקית האחסון הוא מנהל יחסי ספק-לקוח.

איך זה עובד?

הריסלר רוכש מספקית אחסון אתרים נפח אחסון ורוחב פס מסוימים, אותם הוא מחלק, מקצה ומגדיר ללקוחותיו, לפי צרכיהם ועל פי שיקול דעתו. הלקוחות שלו יכולים להיות מנוהלים על ידו או לנהל את נפח האחסון שלהם בכוחות עצמם, אולם הוא זה המחזיק בידו את המושכות. האחריות לתחזוקה השוטפת של חומרת השרת (המעבדים וכד’) מוטלת על ספקית השירות ולכן, בחלק גדול מהמקרים, כאשר מתעוררת בעיה, לקוח הקצה פונה לריסלר, הריסלר מעביר את הבעיה לספקית השירות וזו מטפלת בבעיה ומגבה אותו מול הלקוחות.

מה ההבדל בין חבילות אחסון שרת שיתופי לאחסון ריסלר?

הבדל של שמיים וארץ, מאחר וריסלר נהנה מיתרונות רבים, מהם לא יכול מנהל אתר בשרת שיתופי ליהנות. למשל, בתחום ניהול האתרים: בעוד מחזיק אתר בשרת שיתופי נעזר בממשק ניהול (למשל cPanel) המשותף לכל הדומיינים שלו והוספת דומיין מבוצעת דרךAddon Domain (שבממשק הניהול), ריסלר נעזר ב-WHM ו-cPanel נפרד לכל אחד מהדומיינים והוספת דומיין למערכת מתבצעת ב-WHM, ע”י פתיחת חשבון לקוח חדש ושיוכו לחבילת האחסון המוגדרת על ידי הריסלר, לפי הסיכום עם הלקוח. ריסלר יכול להעניק לכל לקוח גישה לפאנל הניהול שלו, לבסיס הנתונים שלו, לניהול המשתמשים שלו, וכל לקוח כזה נחשב ליחידה בזכות עצמה. זה גורם לכך שכל לקוח של הריסלר נהנה משכבת אבטחה, ובמידה וחשבונו של לקוח ספציפי נפרץ, הפורצים אינם חודרים לחשבונות הלקוחות האחרים.

למי כדאי לחשוב על חבילות ריסלר?

אם יש ברשותכם אתר בודד ואין לכם כוונה לצמוח ולהתפתח – חבילת ריסלר איננה מתאימה לכם. אבל, אם יש ברשותכם יותר מאתר אחד, אתם עוסקים בבניה או בניהול אתרים בדרך מקצועית ורוצים לנהל את לקוחותיכם בעצמכם, חבילות ריסלר תתאמנה לכם כמו כפפה ליד. כשאתם עולים שלב והופכים לריסלר, כבר לא תצטרכו להתנהל מול ספקית אחסון אתרים שנבחרה ומוכתבת לכם על ידי הלקוח (ושאיננה בהכרח הטובה ביותר עבורו), אלא תוכלו לבחור את ספקית האחסון הנוחה, היעילה והמשתלמת לכם ביותר ולהתנהל מולה.

חשוב מאד:

במידה ואתם שוקלים להפוך לריסלרים, הקפידו לוודא שכל סעיף בהסכם השירות מכוסה ומגובה בסעיף מתאים מול ספקית השירות, על מנת שלא תתחייבו, למשל, לזמני תגובה קצרים מאלה המובטחים לכם מהספקית וכן הלאה.

חלק מספקיות השירות מציעות (כחלק מחבילת הריסלר) גם שירות רישום דומיינים ללקוח הקצה (דרך הריסלר). אל תסכימו או תשללו את ההצעה מבלי לבדוק את החלופות לכך, מאחר ואתם עשויים לגלות כי ספקית השירות מציעה מחירים שישתלמו לכם (וללקוחותיכם) יותר, מאשר לו הייתם עושים את הרישום דרך רשם מורשה אחר.

עוד באתר…

2019 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

[email protected]
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות