כלים ל-SEO שאתה חייב לעשות בהם שימוש באתר שלך

 

רשת האינטרנט החלה את דרכה אי שם בשנות ה-80 של המאה ה-20 ככלי עבודה של מוסדות אקדמיים וצבאיים. מאז היא שינתה את פניה והפכה בעצם למרחב האין-סופי שאותו אנו מכירים היום. לרשת זו נוספים כל העת אתרים חדשים, התחרות בשוק גדלה, וכל בעל עסק המעוניין לבסס ולחזק את הצלחתו, נדרש להקים אתר אינטרנט איכותי ונוח לשימוש. אך מלבד זאת, כיום כבר ברור לכל, כי הצלחתו של האתר, ומכאן גם הצלחתו של העסק, תלויה במידת החשיפה שהאתר זוכה לה. אתר המקודם היטב יצליח לפנות לגולשים רבים יותר וכך יגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. מהם כלי הקידום הנחוצים ביותר? על כך במאמר הבא.

 

QuickSprout – הערכה של המצב הקיים

הקמתם אתר, בחרתם בקפידה אחסון אתרים או אחסון לינוקס, והשקעתם בגרפיקה, בעיצוב ובתכנים. בכל זאת, נדמה כי האתר אינו ממריא, וקשה לכם להבין את הסיבה לכך. ההצלחה של אתר עסקי תלויה בגורמים רבים, ולכן לא תמיד פשוט להעריך את המצב הקיים ולקבל תמונה מלאה באשר לנקודות הדורשות חיזוק. אתר QuickSprout נועד לענות בדיוק על הצורך הזה. בכניסה לאתר QuickSprout יהיה עליכם להקליד את כתובת ה-URL של האתר שלכם וכך תוכלו לקבל רשימה של טיפים מועילים שיסייעו להעלות את מקומו של האתר שלכם במנועי החיפוש. QuickSprout בוחן גורמים רבים כגון התמונות הקיימות באתר, ההשפעה שלו ברשתות החברתיות ומהירות הפעולה של האתר, והוא מצביע על נקודות תורפה המקשות את קידום האתר. בהתאם לממצאים QuickSprout מציע פתרונות אפשריים וכך ניתן לשדרג את האתר בקלות יחסית.

 

מילות המפתח הנכונות

כלי הכרחי נוסף לניהול האתר ולקידומו, הוא מחקר מילות מפתח. למעשה, מומלץ להשקיע בתחום זה בדיוק כפי שמשקיעים בבחירת שירותי אחסון אתרים או בבחירת אחסון לינוקס. לצורך זה קיימים בשוק כמה כלים מקצועיים, כגון Ubersuggest, אך לפעמים – בייחוד כאשר מחקר מילות המפתח נמצא בשלביו הראשונים, כדאי להיעזר במנוע החיפוש Answer The Public. זהו כלי חינמי הרלוונטי עבור תוכן בשפה האנגלית, ושווה לבקר באתר זה לו רק כדי להתרשם מהעיצוב הייחודי שלו. האתר מזמין את הגולש להזין מילת חיפוש, והוא מפיק עבורו מאגר של משפטים ושאלות שחיפשו גולשים שונים. כלי נוסף הוא ה-Keyword Rank Checker. זהו אינו כלי חינמי, אך הוא מסייע מאוד לבדוק את יעילותן של מילות מפתח שונות. בעל האתר יכול להזין את שם הדומיין שלו ואת מילות החיפוש הרלוונטיות, ולקבל מידע מדויק באשר לדירוג של האתר בגוגל. אם הבדיקה מראה שהאתר נמצא אי שם למטה בדירוג, ייתכן כי זה הזמן לשקול בחירה במילות מפתח חדשות.

 

כלים לחוויית שירות טובה

כידוע, אחד הפרמטרים שעל פיהם מדרגת גוגל את מקומו של אתר ברשימת החיפוש, היא חוויית המשתמש שהאתר מספק לגולש. לשם כך חשוב כמובן כי בעל האתר יבחר שירותי אחסון אתרים איכותי או חבילת אחסון לינוקס שיאפשרו לטעון את דפי האתר במהירות. אך מלבד זאת, ישנם גורמים נוספים המחייבים את תשומת ליבו של בעל האתר. חשוב למשל לוודא כי קישורים הקיימים באתר פועלים קשורה, ולצורך זה ניתן להיעזר בשירותיהם של אתרים כגון Internet Marketing Ninjas. חוויית המשתמש באתר מושפעת גם מהתוכן הקיים בו, וגם עניין זה נבדק על ידי גוגל בעת קביעת דירוג האתר. כדי להבטיח כי האתר העסקי מציע תוכן איכותי ומקורי שאינו מועתק מאתרים אחרים, ניתן להשתמש בכלים מקצועיים כגון Copyscape. בעזרת כלי זה ניתן לבדוק באופן יסודי את התוכן הקיים באתר, למצוא כפילויות, ולגלות אילו תכנים מומלץ לעדכן. כך יוכל בעל האתר לספק לגולש תוכן שימושי ואיכותי, וחוויית גלישה משופרת שתעלה את דירוג האתר במנוע גוגל.

עוד באתר…

2019 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

[email protected]
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות