כיום, ללא אתר אינטרנט עסקי, יתקשה בית העסק לצמוח. באתר ניתן להתרשם מטיבו של בית העסק, מהמוצרים ומהשירותים שהוא מציע, ומתוכן הרלוונטי לתחום. האתר משמש גם לקידום המוצרים השונים, והוא נועד לאותת ללקוח הפוטנציאלי כי בית העסק זמין לשירותו, והוא מאפשר דרכי יצירת קשר קלות ופשוטות. אך על מנת שניתן יהיה להשיג את כל המטרות הללו, נדרש אחסון אתרים אמין, כזה שמספק מענה בכל פעם שנדרש סיוע או תמיכה מסוג שהוא. בדיוק לשם כך נוצר צ'ט תמיכה, המציע פתרון נוח ומהיר שעשוי להיות אידיאלי לכל הצדדים. על כך במאמר הבא.

אחסון אתרים

עוד לפני שניתן לבחור באופן הפנייה המתאים לקבלת תמיכה, חשוב להבין מדוע יש צורך בשירות אחסון אתרים. הקמתו של אתר אינטרנט מחייבת מציאת פתרונות אחסון נאותים שיותאמו לצרכים של בית העסק. ללא אחסון אתרים ראוי, עלול אתר העסק לעלות באיטיות רבה, או חלילה לקרוס, ועל כן מומלץ כי מנהל העסק יבחר בשרת מתאים המאפשר ממשק ידידותי למשתמש. ניתן כמובן לרכוש חבילות שיכללו נפח אחסון מסוים, אך כיום יש אפשרות לבחור בשרת וירטואלי שיותאם בדיוק לצרכים של בית העסק. התאמה פרטנית מסוג זה מאפשרת גמישות רבה יותר, וכך גם ככל שהעסק מתפתח צומח, מתפתח במקביל גם האתר וגם שירותי האחסון הנדרשים. בעל העסק יכול באופן זה גם לחסוך בכסף בזכות האפשרות להתאים את הנפח הנדרש לדרישות הנכונות לאותו הזמן.

שירות לקוחות זמין ויעיל

הפנייה לשירות לקוחות היא אחד הדברים הפחות אהובים על אנשים רבים. עוד לפני שהפונה מתחיל בשיחות השירות, הוא כבר מתלבט בשאלה כמה זמן יאלץ להמתין למענה, וכמה זמן נוסף יהיה עליו להשקיע בהסבר הסיבה לפנייתו. שיחות מסוג זה מצריכות בדרך כלל את כל תשומת ליבו של הפונה, ואינן מאפשרות לו לעסוק בעניינים נוספים במקביל. מכאן בדיוק נובע יתרונה המרכזי של שיחת הצ'ט. צ'ט באמצעות האתר מאפשר לבעל העסק לפתור כל שאלה ובעיה במהירות דרך המחשב בלי שיצטרך להמתין למענה טלפוני. גם כשמדובר במקרים של אחסון לאתרים קטנים, הרי עדיין זמנו של מנהל העסק יקר מאוד. באמצעות צ'ט תמיכה, יכול בעל העסק לנהל את האתר שלו תוך כדי ביצוע מטלות אחרות, ואין הוא נדרש להשקיע מזמנו במעבר בין שלוחות שונות ובהמתנה ממושכת על הקו. כך הופך ניהול שרתים וירטואליים ליעיל ולנוח.

תיעוד מדויק

יתרון נוסף וחשוב מאוד לשיחה הצ'ט היא האפשרות לתעד את השיחה בקלות. אין צורך עוד לזכור להקליט שיחות שונות או לגלות כי ההקלטה נמחקה בטעות. כל שיחת צ'ט עולה על הכתב באמצעות חלון קופץ, וכל שנדרש הוא להעתיק את תוכן השיחה ולשמור אותה לשימוש עתידי. מלבד הצורך בתיעוד השיחות, פעולה זו תאפשר למנהל האתר לפתור בעיות עתידיות באופן עצמאי. אם לדוגמה התייעץ מנהל האתר בשירותי התמיכה באשר לנושא מסוים, הוא יכול לחזור ולעיין בתשובה שקיבל גם בעתיד. כך, אם ייתקל מנהל האתר באותה סוגיה גם בהמשך, הוא יוכל לחזור ולעיין בתשובה שניתנה לו מבלי שיצטרך לפתוח פנייה חדשה.

באמצעות הצ'ט, זוכה מנהל האתר בתמיכה זמינה ומהירה, והיא מאפשרת לו לנהל את האתר בקלות וביעילות.

עוד באתר…

2018 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

hosting@linux-hosting.co.il
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות