כיום, חלק גדול מהחיים שלנו מתנהל ברשת האינטרנט. אנחנו מבצעים רכישות באופן מקוון, מתקשרים, מאתרים מידע ויוצרים קשר עם ספקי שירות שונים. גם הרשתות החברתיות משמשות אותנו בדרך כלל בתדירות יומיומית, ועל כן, בעלי אתרים נדרשים להישאר מעודכנים ולוודא שהאתרים השונים שלהם (האתר העסקי ודף הפייסבוק למשל) מסונכרנים זה עם זה, ומאפשרים למצות את הזדמנויות הקידום השונות. לשם כך ניתן להטמיע קוד פיקסל באתר, ועל נושא זה – במאמר הבא.

 

מהו קוד פיקסל?

קוד פיקסל הוא היום אחד הכלים ההכרחיים לכל בית עסק המחזיק באתר עסקי כמו גם בדף פייסבוק ובדפי נחיתה. דפים אלו משמשים את מנהל העסק בעבודת היום-יום ולצורך בניית אסטרטגיית השיווק, ועל כן חשוב מאוד לשמור על סנכרון בין הדפים השונים. זהו תפקידו של קוד הפיקסל; הוא זה שמאפשר לקשר בין המידע המלוקט דרך הקידום ברשת החברתית, לבין דף הנחיתה או לבין דף האתר. בזכות קוד קצר זה ניתן לנהל באופן מיטבי את הקידום בערוצים השונים, לבצע אופטימיזציה של מודעות הפרסום ולזכות בתוצאות טובות יותר של קמפיינים שונים. קוד הפיקסל מאפשר את כל אלו בזכות אופציה של טרגוט מדויק הכולל, בין השאר, פנייה לקהל יעד שכבר גילה עניין באתר העסקי בעבר. הטרגוט נעשה באמצעות שימוש בעוגיות (cookies) שדרכן ניתן לעקוב אחר משתמשים הנכנסים לאתר העסקי ולדף הפייסבוק, ובזכותן יש אפשרות לקדם את המוצרים של העסק.

 

מתי משתמשים בקוד פיקסל?

מטבע הדברים, קוד פיקסל הנפוץ ביותר היום הוא זה של פייסבוק. הרשת החברתית כבר מזמן אינה עוד פלטפורמה ליצירת קשרים חברתיים ולשמירה על קשר עם חברים ותיקים; רשת הפייסבוק הפכה לכלי מרכזי בעולם העבודה, ודרכה ניתן לזכות בחשיפה רבה למוצרים שונים ולשירותים המותאמים למשתמש. קוד הפיקסל מאפשר לעקוב אחרי פעילות המשתמשים בדף הפייסבוק העסקי, ובאמצעותו ניתן גם לדעת מאיזה התקן הגולשים מגיעים (מובייל או מחשב) וכך להתאים את אסטרטגיית השיווק באופן מיטבי. קוד הפיקסל מאפשר גם לפנות לגולשים ולהציע להם באופן ספציפי מוצרים שהם הכניסו לעגלת הקניות ונטשו, או לפנות לגולשים שגילו עניין במוצרים הדומים למוצרי בית העסק. כך, בזכות קוד הפיקסל, הופכות מודעות שיווקיות לאפקטיביות הרבה יותר, ודרכן ניתן למשוך לקוחות פוטנציאלים לאתר העסקי המאוחסן בשרת וירטואלי או בשירותי אחסון אתרים אחרים.

 

הטמעת קוד פיקסל באתר

רשת הפייסבוק מאפשרת לבעלי דפים ללקט מידע על הגולשים באמצעות קוד הפיקסל המוגדר על פי רשימת "אירועים" (events). אירועים אלו הם למעשה פעולות שמבצע הגולש באתר העסקי. בין אירועים אלו ניתן למנות את הפעולות הבאות שאותן מבצע המבקר באתר: כניסה לאתר וצפייה בתוכן שלו, חיפוש פריט כלשהו באתר, הוספת מוצר לעגלה, הרשמה לאתר והוספת פרטים אישיים, ביצוע רכישה, הוספת רשימת מוצרים ל-whish list וכיוצא בזה. לאחר שהוגדרו האירועים המבוקשים, יכול בעל האתר להשלים את הטמעת קוד הפיקסל באתר תוך שימוש במדריכים המקוונים או באמצעות סיוע של גורם המומחה בתחום. מפעם בפעם כדאי כמובן לבחון האם הקוד הקיים אפקטיבי והאם נדרשים שינויים אלו ואחרים.

 

עוד באתר…

2018 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

hosting@linux-hosting.co.il
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות