מה החשיבות של שירותי תמיכה בחברות אחסון?

כאשר אתם רוצים להשיק אתר עבור העסק שלכם, אתם זקוקים לשרת כדי לאחסן אותו. תפקידו של השרת הוא לאפשר גישה לאתר 24/7 מכל מקום בעולם. ישנן חברות שזהו בדיוק תחום ההתמחות שלהם, הקמה של חוות שרתים ואספקת שירותי אחסון.

לפני שבוחרים חברת אחסון, יש כמה דברים שכדאי לבדוק, כדי שתקבלו את השירות המקיף ביותר.

 

נפח, תעבורה ומחיר

המשמעות של רכישת שירותי אחסון, היא למעשה הקמת אתר על שרתים וירטואלים. כלומר המידע יושב על שרת פיזי, אבל השרת הזה נמצא בחוות שרתים באיזושהי נקודה בעולם. זאת בניגוד לאחסון של מידע על המחשב הפרטי שלכם. מאחר ואותה חוות שרתים מספקת שירותי אחסון למספר רב של לקוחות, חשוב לוודא כי מדובר בחברה רצינית אשר תוכל לעמוד בתעבורה שידרוש האתר שלכם, כך שהוא יהיה זמין עבור הלקוחות בכל רגע נתון מבלי צורך להמתין. התעבורה תלויה כמובן בכמות האנשים שייכנסו לאתר בכל יום.

משתנה נוסף הוא נפח האחסון, כאשר ישנם אתרים אשר זקוקים למקום אחסון מינימלי, ואילו אחרים מעניקים מידע רב וכוללים גרפיקה ותמונות. וודאו כי הנפח המוצע לכם אכן תואם לצרכיכם.

המחיר הוא כמובן משתנה משמעותי, בעיקר עבור עסקים קטנים. לכן מומלץ לקיים סקר שוק ולקבל מספר הצעות, אך לא לשכוח כי מחיר זול מדי- משמעותו כנראה שירות לא איכותי מספיק.

 

שירות, אחריות ואבטחה

מלבד הנתונים הטכניים שפירטנו בסעיף הקודם, חברת האחסון צריכה להעניק לכם שירות ותמיכה, בין אם אתם זקוקים לנפח אחסון מקסימלי ובין אם אחסון לאתרים קטנים. מאחר וניהול אתר הוא לרוב תהליך דינמי, סביר להניח שבעתיד תזדקקו להתאמה של פלטפורמות, הרחבת נפח האחסון ואפילו רכישת דומיין נוסף או מידור של חלקים ספציפיים באתר. על מנת שתוכלו לבצע את כל השינויים והשדרוגים בצורה יעילה, אתם זקוקים למענה מהיר ומקצועי מצד חברת האחסון. זכרו, אתר איכותי וזמין 24/7 הוא הפנים של העסק שלכם, והשקעה באתר תבוא לידי ביטוי ברושם שתשאירו על הלקוחות הפוטנציאליים.

מלבד השירותים השגרתיים, חייבים להיערך מראש לתקלות ומתקפות סייבר. אף אחד לא אוהב לחשוב על דברים שליליים שעשויים לקרות בעתיד, אך הם חלק מהחיים וככל שניטיב להיערך כך הנזק יהיה קטן וזניח. מתקפות סייבר הופכות להיות יותר ויותר פופולריות, בין אם הן נעשות בתור מעשה נקמה או טרור, ובין אם במטרה להרוויח כסף על ידי דרישת כופר. כך או כך, וודאו מראש עם חברת האחסון כי יש להם פרוטוקול מסודר, ואפשרות לפעול באופן מיידי במקרה כזה.

אל תתביישו לשאול מהו שירות התמיכה שתקבלו, ובאילו מועדים השירות זמין. במידה ואתם בוחרים לאחסן את אתרכם על שרת הממוקם בחו"ל, וודאו כי שעות הפעילות של מוקד התמיכה אכן רלוונטיות לשעות הפעילות בישראל.

 

עוד באתר…

2018 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

hosting@linux-hosting.co.il
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות