שיפור האמינות באחסון אתרים

 

כיום, חברות רבות מציעות שירותי אחסון אתרים ובשוק קיימת תחרות רבה. לכאורה נדמה כי כל החברות הללו מציעות שירותים דומים וכי הבחירה בספק האחסון צריכה להתבצע בעיקר על פי הצעת המחיר. אך אחסון האתר הוא היום אחד המשאבים המרכזיים של כל עסק; מלבד אחסון האתר העסקי, השירות מאפשר גם גישה של העובדים לשרת מרכזי, וללא שירותי אחסון איכותיים, שגרת העבודה היום-יומית תיפגע. על כן, מלבד הצעת המחיר יש לבחון גורמים נוספים המשפיעים על אמינות אחסון האתרים ועל טיב השירות. המאמר הבא יבחן כיצד ניתן לבחור בספק אחסון אתרים אמין הנותן שירות איכותי.

 

 

מענה מהיר בטלפון

אין ספק שכולם מעדיפים לשלם כמה שפחות עבור כל שירות ומוצר. ואכן, ישנם מצבים שבהם מתברר כי חברות שונות נותנות את אותו השירות בדיוק, וכל ההבדל ביניהן הוא בהצעת המחיר. אך במקרים אחרים, אנו מגלים בדרך הקשה כי אם משלמים בבוטנים מקבלים קופים. תשלום נמוך מאוד עלול לרמוז לנו למשל שהספק המדובר אינו מציע שירות הולם ואינו מספק תמיכה בעת הצורך. אם לרשות העסק עומד צוות IT הזמין 24 שעות והמסוגל לפתור כל בעיה, ייתכן שיהיה בסדר, אך למרבית בתי העסק אין את הפריווילגיה הזאת, וממילא תשלום סמלי על תמיכה מספק שירותי האחסון יהיה בדרך זול הרבה יותר מאשר החזקה במחלקתIT  שלמה. על כן, לפני הבחירה בספק השירות כדאי לבדוק מהי מידת התמיכה שהוא מעניק; כדאי לחייג למוקד השירות ולבחון את טיב השירות שבית העסק מקבל.

 

מענה מהיר ומלא בדוא"ל

דרך נוספת שנועדה לבחון את טיב השירות שמעניק ספק של שרת וירטואלי, היא לבדוק מהו המענה הניתן להודעות דוא"ל הנשלחות למוקד השירות. במקרים דחופים כמובן נעדיף מענה טלפוני או מענה באמצעות צ'אט, אך ישנם מצבים רבים, דחופים פחות, שבהם נעדיף לשלוח הודעת דוא"ל. אך גם אם אין מדובר במקרה דחוף המחייב תגובה באותו הרבה, נצפה לקבל דוא"ל חוזר סמוך יחסית למועד שליחת ההודעה. ספק שירות אמין, כגון אחסון לינוקס, ישלח דוא"ל חוזר במהירות סבירה. עניין נוסף שיש להזכיר בהקשר זה – כאשר בודקים את רמת השירות של הספק חשוב לשים  לב ולבדוק האם הוא ענה על כל השאלות הכתובות בדוא"ל. ספק שירות טוב לא ייתן מענה כלאחר יד, אלא הוא יוודא כי כל השאלות נענו באופן מקיף ובהיר, ובדרך כלל גם יותיר אפשרות ללקוח לפנות חזרה לבירורים נוספים.

 

המשכיות בטיפול

פרמטר אחרון שנזכיר כאן שעל פיו נשפטת איכות השירות של ספק האחסון, הוא מידת ההמשכיות של הטיפול. כולנו מודעים לכך שעל מנת להעניק שירות מלא לכלל הלקוחות, חברות וארגונים גדולים מקימים מערך שירות שבו מועסקים עובדים רבים. לכן, אין לנו בדרך ציפייה שבכל פעם נדבר עם אותו הנציג בדיוק. עם זאת, כן נצפה שהשיחות שלנו יתועדו במערכת וכי הדברים שעליהם הסכמנו בשיחה יהיו ידועים וברורים גם לנציג הבא שיטפל בנו. רק כך מתאפשרת המשכיות בטיפול. לכן, אם יש לכם בעיה חוזרת, ובכל פעם שאתם פונים לשירות הלקוחות אתם נדרשים להסביר את עצמכם מחדש – ייתכן כי הגיעה העת לחפש ספק אחסון חדש.

עוד באתר…

2019 © אחסון לינוקס - אחסון אתרים בישראל
עקבו אחרינו בפייסבוק או בטוויטר על מנת לקבל הודעות, עדכונים, מבצעים ועוד.

hosting@linux-hosting.co.il
טלפון – 0525290986 – 077-5712780
נחל סרפד 10/2, מצפה רמון, 8060000
למעלה חוזה שירות תנאי שימוש
שינוי גודל גופנים
ניגודיות